1000000 frågor


hehehe ska svara på alla roliga frågor nu: YEEEHAA

ALLMÄNT
Namn: emma
Piercingar: ne fi fan, fick betalt av min morbror för att inte pierca mig, han tycker att det är FUGLY
Tatueringar: niet, men jag har mina planer. kommer dock aldrig våga!
Längd: hahah lägger typ på en centimeter varje gång någon frågar, men typ 1,64 kanske
Skostorlek: 37 i längd 46 i bredd
Hårfärg: äcklig och ful, jävla råttgener
Är du kär i någon: ja fifan, felix
Önskar du att du bodde någon annanstans: men typ på ett VARMT ställe, varför bor man i norrland? typ sommar TVÅ månader om året.
Tänker du på självmord: hahahah jävla fråga! nej inte alls faktiskt
Tycker andra att du är attraktiv: jag har inte duschat på 2 dagar så nej jag är fan jävligt ful och äcklig
Vilket shampoo använder du: det som finns hemma
Vilken parfym använder du: ooooo nu är det dior, men brukar variera mig lite
Vad är du rädd för: skyltdockor, lösa tänder, höjder, småkryp att åka bil med folk som kör fort som cp
Gillar du att tvätta: har typ gjort det EN gång i hela mitt liv, är dock proffs på att hänga tvätt och sortera strumpor
Gillar du Berg-och-Dalbana: NEJ inte ens lite. i nian tvingade mona-lisa mig att åka lisebergsbanan och jag grinade typ nästan för att jag var så rädd + att jag var jävligt arg på henne som lurade med mig.

SENASTE
Film du hyrde: QUE? sa du inte laddde ner?
Film du köpte: führerns elit kanske, typ 2 år sedan
Låten du lyssnade på: någon låt hemma hos fisen som jag inte minns vad den hette
Låten du hade på hjärnan: if i were a boy med beyoncé för jag har den som ringsignal, fastnar som ett fuck
Låten du laddade ner: sideways - citizen cope
Personen du ringde: fenixorden
TV program du tittade på: ugly betty
Personen du tänkte på: haha tänker aldrig på personer bara på mat

FAVORIT
Mat: typ tacos och grillat <3
Låt: finns fan för många, kan inte bestämma mig!!!!!!!
Sak att göra: chilla
Sport: ha ha ha ha ha ha ha hah ahaha ha ha ah a  aahahaha
Dryck: cola
Kläder: naket
Film: en bra sådan
Bil: SKJUT MIG du värdelösa fråga

ANTAL
Gånger du varit kär: det beror på hur man räknar, typ när man var liten 19292939 men nu i gamla dar kanske 2
Gånger ditt hjärta brustit: hahahaha
Hjärtan brustit på grund av dig: fick stefan myrén att grina i kyrkan i tvåan! ha ha ha ha ha ah
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ när man fyllde år när man var liten, så sex gånger kanske
Ärr du har på kroppen: ASmånga på armarna efter mina självmordsförsök... nä men har massa ärr över hela kroppen efter myggbett eftersom att min stuga ligger i myggornas paradis + att jag är typ allergisk mot myggbett. sen har jag ett ASfett på benet efter att jag föll på asfalten när jag var typ 12

SENASTE
Bok du läste: tredje twilight-boken! kommer inte ihåg vad den heter :(
Personen du fick mail av: sfinxen som skickade vårt PA
Personen du fick brev av: hahah typ från universitetet
Personen du fick sms av: emelie aka grodan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ när eve fyllde år (dvs första april)

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: sov till 10, jobbat med PA, grinat lite över PA, ätit middag, farit till lisa, träffat maja, ätit godis + chips
Var det kul: JA
Hur tidigt stiger du upp: morgonstund har guld i mun! nä SKÄMTA men jag går väl upp runt sex på skoldagar och kanske 10 på helger
Gillar du att slåss: är fan jävligt farlig! slåss jämt
Vad ska du göra ikväll: se på scrubs och sova
Är du seriös: alla dagar
Vad är du allergisk mot: människor som går sakta framför mig och i bredd så att man inte kan gå om dom!!!! DÖD
Var har du ont: i ryggen för jag har en dålig hållning
Använder du hårspray: det händer
Kan du stå på händer: nej inte ens lite
 Favoritserie: how i met your mother, gossip girl, grey’s anatomy, private practise, scrubs, lost, 90210, privileged, OC, sex and the city, heroes, one tree hill, family guy MM

ÖVRIGT MER
Salt eller socker: båda!!!!!!!!
Gillar du ketchup: jag var allergisk mot det när jag var liten, men det har aldrig hindrat mig från att älska det <3
Är du glad nu: SI
Var du glad igår: jorå, även om det var skola
Känner du någon som jobbar på sjukhus: HA, ja faktiskt
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: ett bra ställe att shoppa i <3
Göteborg är: party
Kan du sjunga: inte ens lite, kan komma på mig själv hur jävla falskt jag sjunger
Mer värt än guld: pappis
Spaghetti eller makaroner: speghettiiissss
Ett land jag helst vill besöka: THAILAND, typ leva billigt och varmt
Sparar till: typ en resa till stockholm
Väntar på: att sluta skolan!!!!!
Pålägg som gäller: leverpastej!
Dagens dryck: soda-stream

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0