BURN MOTHERFUCKER, BURN

idag är sweetmarybloggen JÄVLIGT LESS, ligger i sängen och lyssnar på musik. går in på spotify där jag hittar en spellista som jag och emma gjorde för några veckor sedan. och hahah jag skrattar ihjäl mig. spellistan heter ANGRY MOB (vet inte vart MOB kom ifrån men?) och skulle vara vår arga jävliga spellista som man kunde lyssna på när man verkligen ville DÖDA någon var det tänkt. med på arglistan finns dessa tre låtar:

eamon - fuck it (i don't want you back)


shebang - romeo


bloodhoung gang - the roof is on fire


Hhahahaha skrattar ihjäl mig, låtarna är ju riktiga ARGLÅTAR, verkligen. man vill bara slå nån fet hora när man hör dom. speciellt romeo-låten, man tänker tillbaka på "eva och adam fyra födelsedagar och ett fiasko", jag menar.. den filmen var ändå jävligt arg och våldsam. okej kanske inte, men jag HATADE petra och hennes jävla HYBRIS

FaKK what'Aj sAid it dont mean SHIT noooow
F**K tEHH pr€$entZ might as well throw 'EM ouut
FUCK @ll those kiZZes, it didnt meen jaack
FUK U, U hoe, i DoNt want U bÄCK

Kommentarer
Postat av: mjas

(kunde inte komma åt någon av er på msn, men: )



speaking of "what, what in the butt"-inlägget

- kolla: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7877059

GRRR!





2009-04-28 @ 21:48:40

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0