eksem

igår var det taconight @ BK4 och satan vad gott det var. planerna var att ta en hemmakväll men det slutade med att vi implusdrog in till stan vid 11tiden, gick på x3m och träffade massa rövare! det var riktigt NAJS. tog nattbussen hem, åt lite välförtjänt frisco och skvallrade med mina vapendragare

hahahaha och PS. inatt drömde jag att vi gjorde om sweetmarybloggen till en SKVALLERBLOGG, precis som i gossip girl!
jag kommer ihåg att jag skrev ett inlägg om kvällen ba "vad gjorde egentligen ms. X på dansgolvet" lalalalla, en hel jävla historia, så jävla kul det vore. åhh jag skulle asgärna starta en skvallerblogg eftersom jag lever för skvaller, men tyvärr har jag skvallertorka just nu, så om ni vill dela med er så kan ni ju ringa

här är dom enda bilderna från fredagkvällen iaf

robin och emil stekte innan middagen


mina solglasögon krossades och dog, emil dog? men robin levde för glatta livet
emma, viktor och martina levde också rövare men fångades tyvärr aldrig på bild

Kommentarer
Postat av: ej röd hårig kil le

du tänker för mkt på bloggar lisa

2009-04-18 @ 15:09:46
Postat av: ems

hahahhahahahah tur att jag aldrig fångades på bild

2009-04-18 @ 16:22:52
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0