ey lissna



OKEJ, nu har lisa publicerat bilder på henne och hennes familj (förutom pisingen då men hon har varit med på bild tidigare) DÄRFÖR tänkte jag bjuda på en bild på min familj (eller ja typ 1/10 av min familj)


min lilla PAPI (som tydligen är väldigt lik herr röds far) han ville ha en ny visningsbild till msn men jag ville vara med eftersom att jag är hans BÄSTA barn.


SEN hittade jag en bild på min kära mor när hon konfirmerade sig (alltså var 15år) och för er som känner mig och mina syskon kanske ni ser en viss likhet på den här bilden. HELT SINNES likt alla barn!

GAAA; nästa gång bjuds det på 2 bröder och 1 syster. gången efter det kanske 4 farbröder och 1 faster, gången efter det 4 morbröder och 5 mostrar, gången efter det 32 kusiner... AA om jag ska berätta om min släkt lär det ta ett ÅR därför tror jag att jag begränsar mig till min familj..



Kommentarer
Postat av: lissi

så JÄVLA LIK att jag tror jag smäller av!!

2009-04-07 @ 15:55:02
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0