FRIKKIN bilder



GAA, nu har jag suttit FOREVER med detta bildhelvet. ENJOY säger jag bara.

du för omkring ett år sedan


du för omkring två år sedan


du och en bästa vän


du som busig


du som fotograf


du som liten (till höger mongon)


en dag du minns


en konstig bild


en plats du saknar


någon du litar på


någon du saknar


någon du älskar


någon som beyder mycket


någon som ger dig inspiration


någon du tycker om


någon du tycker är söt


någon du tycker är snäll


något du vill ha


något som är viktigt för dig


dig själv nyligen


dig själv skrattande


dig själv som lyckligast


den senaste du fick sms av


den du alltid har roligt med


den sista bilden på mottagna filer




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju bög

2009-04-21 @ 22:29:26
Postat av: lissi

1. haahahahah jag GRÅTER seriöst åt bilden när du ligger med röven i vädret

2. andra aveny-bilden är så jävla äcklig hahahaha

3. jag är så satans hungrig på frisco just nu

2009-04-21 @ 22:31:10
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0