godnatt


hade verkligen INGET att blogga om, men eftersom bilder alltid är kul så SLÄNGDE jag upp den här i all hast!
jag och emma försöker ju numera bjuda ännu mer på oss själva, så ni faktiskt kan LÄRA KÄNNA eran favoritblogg sweetmary lite extra. så vad passade inte bättre än att i min tristess lägga upp ett litet FAMILJEFOTO (hahahha så jävla söta, dock utan gamle mamma). emma får bjuda på nån snygg bild på hon och hennes DÖDSlika syskon, blir typ mörkrädd. så ska jag LOVA er en look-a-like bild på mig och pappa på köpet, har nämligen hört att jag är en lill-anders..

Kommentarer
Postat av: andréas

jag måste få säga att det var en fräsig bild

2009-04-07 @ 00:52:42
Postat av: Anonym

du är def en lill-anders

2009-04-07 @ 05:01:29
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: ems

speciellt när du gör slingor och inte har något hår framme. DÖDSlika

2009-04-07 @ 15:11:06
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0