harmony hookers

JIHAW COWBOYS
idag har dagen gått ASsakta, jag och emma har legat och sett på serier och kollat på balklänningar, så jävla groteskt roligt för 500/500 klänningar är SÅ JÄVLA TRAGISKT FULA, så fula att det typ sipprar tårar ur ögonen på en
sen har vi tryckt fika från caféet och vips ringer det på dörren och min MASSAGEBÄNK är levererad till isbanegatan 1, jag och emma KUTADE ut och byggde ihop den, exciting fifän!!! nu ska vi typ massera varandra varje dag, nästan iaf


clickkcitititiit it

lite stämningsmusik bara

Kommentarer
Postat av: jennifer

SÅ JÄVLA VÄRD BLOGG

2009-04-02 @ 17:02:13
Postat av: lisa och emma

tack JENNIFER du är en fin människa!

2009-04-02 @ 20:06:12
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: camilla

vart köpte du massagebänken? :D

2009-04-05 @ 15:11:49
Postat av: lisa

cammis: jag köpte den på tradera av ett företag som säljer helt sprillans nya massagebänkar!

2009-04-05 @ 17:03:17
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0