hiphopahh-rockahhh-poppa-technoass

ikväll är det CLASSIC hiphop-night @ isbanegatan 1




och eftersom alla gillar bilder så lägger jag väl upp en gammal men söt outfit som passar kvällens hiphoptema här hemma. och föresten, är det nån som har sett min knall-lila mössa? den är fan BORTA och jag gråter blod pga det































världens ovärdaste inlägg kanske, maybe MAY BE. men jag delar ju faktiskt med mig av både VÄRDA och OVÄRDA saker i mitt liv helt enkelt. me and you GAJS through love and hate, genom eld och vatten, sorg och glädje aja, vått och torrt. fast idag har jag verkligen bloggtorka okej käften

AJA nu frågar jag er alla, VAD VILL NI LÄSA OM HÄR PÅ SWEETMARYBLOGGEN? och om ni inte svarar så drar jag slutsatsen att ni är sjukt dysse i fingrarna för alla kan nog skriva en rad eller 56, so make mama proud XOXOXOXOXOXO

Kommentarer
Postat av: Kenza

jag är inte gaj. Ja, men jag skulle vilja läsa allt ifrån horor till kändisar. Lite mode och mattips. Skulle även vara jätte trevligt att få veta lite mer om er två tjejer som verkligen verkar vara toppen töser. Sedan är det ju aldrig fel med lite skvallar. Vad som händer uppe i norrland. PS. skriv gärna någon kommentar i min blogg DS.

2009-04-01 @ 22:20:30
URL: http://kenzas.se
Postat av: Anonym

jag vill läsa mer om stina

2009-04-02 @ 15:03:01

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0