istappar på isbanegatan

shit pommes, idag när jag kom hem och skulle gå till dörren kände jag hur det droppade vatten, kollade upp skådade typ FEM MILJONER 49meters istappar som ba hängde längs med hustaket. blev fan asrädd, stod ju MITT UNDER en hel RADDA av sylvassa mordvapen som bara väntade på att få SPETTA mig blodigt i fontanellen. jag blev typ handlingsförlamad, som om man skulle träffat en jävla grizzlybjörn - skulle jag stå kvar blixtstilla utan att andas eller skulle jag KUTA snabbare än usain bolt därifrån? groteskt livsfarligt men VAD GÖR DET egntlinge, im livin on the edge hallå

istappar vs grizzlybjörnar

Kommentarer
Postat av: chernobyl

man har ingen fontanell när man är vuxen lisy!!!

2009-04-07 @ 10:12:53

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0