käften

ikväll är jag på BK4 med emser, flexan, olle och brännland. killarna ska se på fotboll och jag och bäbis ska se på serier.

kvällens TOPIC: dom senaste dagarna har det varit en HET debatt bland oss alla gällande VEM som är den snålaste.
jag och emma kom fort överens om att vi två VERKLIGEN inte ens fanns med på den där jävla snål-listan eftersom vi handlar mer än ursula själv.
och ikväll fick vi det BEKRÄFTAT när jag, emma och felix kom hem från ica med: cream cheese chips, cheeseballz, popcorn, kinapuffar, tuttifruttigodis, honungsrostade jordnötter. sura remmar, kinderägg och cola.
medan brännland och olof kom TOMHÄNTA hahahahahahh, tillslut mådde dom så dåligt över det att dom tog bilen till ica.
ps vi gjorde en VIDEOUPDATE ikväll men än så länge är vi så orutinerade att ni kan glömma att någonsin få se det, eller något annat heller för den delen ds


jag och emma tar en dagens outfitta medans lanni provar en studentklänning

ps ikväll fick emma dyslexi i munnen ds
vi hade ätit kinderäggen, och som alla rutinerade vet så är det som ett gult plastägg inuti
"åh emma dom här kan man typ använda som en pillerburk ju!"
"ja! eller så kan trycka upp dom i fittan och knuggla spark med!!!!!!"


härmed startar jag en tävling om VEM som kan tolka emmas ord, hon är fan precis som en bäbis. den som först gissar rätt får ett kinderägg med posten

Kommentarer
Postat av: andréas

SMUGGLA KNARK MED

2009-04-15 @ 23:00:12
URL: http://dyssesomfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

den som spar han har som vi brukar säga

2009-04-16 @ 01:06:26
Postat av: Hanna

jag tror att emma undermedveten vill berätta för oss att hon smugglar knark i gula kinderägg i fidie. Hon får inte berätta det för bossen och därför kodar hon meddelandet.

2009-04-16 @ 12:51:27
URL: http://lahanna.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0