kissie släng dig i väggen

hahahaha alltså idag såg jag det MÄRKLIGASTE jag någonsin sett i hela mitt liv. jag skulle gå över ett övergångsställ, en bil stannade och då kollar man ju automatiskt in i bilen, och när jag skådade människan bakom ratten var det nästan så att jag la krokben på mig själv, och typ gjorde ett jävla MAGPLASK rätt på övergångsstället.
mannen som körde var typ en.... utomjording, eller serierfigur eller JAG VET INTE????? ursäkta alla som har nå mutant-drag i släkten men den här mannen var LÄTT en mutant. en MUN-MUTANT iaf?? han såg ut som en albino, helt vit hela han, typ 60 bast, lite skägg och vitt hår, precis som en albinotomte. det enda sjuka var hans LÄPPAR, alltså jag får rysningar, R-Y-S-N-I-N-G-A-R!!!!
läpparna var de VÄRSTA KUKSUGARLÄPPARNA jag NÅGONSIN skådat. dom liksom bara stod ut, ba hejhej här är vi, ba HÄNGDE, så otroligt fruktansvärt helt osannolikt feta, fattar inte hur dom var skapta?? TAKE ME TO YOUR LEADER! dom stod som ut och bullade ut säkert FEM CENTIMETER från ansiktet. alltså som en jävla fisk, ja smart, faktiskt EN FISK såg han ut som. hans mun var som en fläskig SUGKOPP. jaa huuu, jag är nästan upprörd för att han såg så rolig ut. jag fick liksom böja på mig när jag gick över övergångssstället för att jag skulle kunna kika in i bilen, aja. jag ville bara försöka förklara det sjukaste jag sett i hela mitt liv. ett läppmonster kort och gott. hoppas vi ses igen


värre än det här, lätt

Kommentarer
Postat av: andréas

så JÄVLA obehagligt

2009-04-08 @ 20:47:10
Postat av: olóf

word

2009-04-09 @ 14:37:39

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0