morgonstund har guld i mun

i morse gick jag upp extra tidigt bara för att kunna äta frukost, läsa tidningen och se på nyheterna, vilken fantastisk morgon!
NEJ DET VAR ETT SKÄMT! jag drog mig upp ur sängen för att duscha MEN då finns inget VARMVATTEN! så jag duschade jävligt kallt och sen ba klä på sig, äta frukost (som jag vanligtvis inte hinner eftersom att jag FASTNAR i duschen) men nu har jag fan gjort ALLT och klockan är KVART I SJU. GAAAAAAA jag hade kunnat SOVA till nu men tack vare den jävla pelletspannan fanns det ingen värme på bk4 så jag frös fidie av mig :(

sen blir det friskvård, vetenskapsteori och ergonomi (L) aaaaaah beautful wednsesday! nä jag går typ och lägger mig igen, SMELL YA


tänk om man kunde vara såhär glad när man vaknade på morgonen :( jag skulle kunna döda när jag vaknar. HATAR att vakna.

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0