nu ska jag ut och sola

hahaha eller inte

emilie tipsade igår om en av världens bästa bloggar, desirée, som ligger trea på bloggtoppen efter kenza och stina-lee. DESSIE är SåÅ söt och fin och påminner mig faktiskt om någon annan som jag har SÅ KÄR, gissa vem? tänk det underbara håret och HUDFÄRGEN, top notch helt enkelt


alltså förlåt dessie i love you like mah sistahHH hoe men du ser ju fullkomligt jävla galen ut, jag gör slut


och när jag ändå är inne på temat bice utan sol så kan jag ju säga att här i vännäs är det väldigt soligt och fint idag! man kanske borde gå ut och lägga sig i en hög av folie, totalt insmord med hawaiian tropic osv ossssVV om jag nån gång ska lyckas komma ikapp kissie, dessie eller dessa stekare, so long carrots


Kommentarer
Postat av: Anonym

stosch

2009-04-27 @ 00:07:04

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0