P I L F

ikväll har jag varit hemma hos min högra hand, dvs fisen. vi tänkte äta chips, ostkrokar och se på SERIER! MEN VAD HÄNDER, jo helt plötsligt kommer andfers hem och säger att det ska komma en MAN hem till familjen lidén. vi ba "whaat?" han baa "aaa nils kommer" sen typ en halvtimme senare kliver en man in genom dörren, TYP DEN SNYGGASTE PILFEN JAG SETT!!! vi vågade knappt gå in i köket där han satt och hämta våra älskade ostkrokar, chips och coca cola för vad skulle nils tänka om oss?? ba GRRRRRRRRRRRRR på han. pisingen lidén kallar honom snygg-nils... jag förstår smeknamnet! HA en rolig notis var att han kom in medan maja låg och blottade sig för oss, hon fick en massage av lisa efter att ha jobbat ihjäl sig framför datorn med pa :( HATE YOU PA!!!!!!!

annars är det jävligt dålig uppdatering på BLOGGISH (från min del alltså) har typ fullt upp med att äta kina-puffar och chips. föll även IHJÄL MIG i trappen igår. bröt typ 10 ben, som den där hockeyspelaren! ASäckligt.

NÄÄÄÄ men vafan jag och lisa kollade statistiken på bloggen idag, vi ba "KÄNNER VI SÅ MÅNGA MÄNNISKOR?"
vilka är det som läser detta mästerverk???????? lämna kommentar!!!!! tänkte typ köra en frågestund i framtiden där ni kan ställa frågor till oss. vi lovar att svara på allt, orka censurera!

NÄ nu ska jag se scrubs och sova.
EAT ME


typ så snygg var snygg-nils! PILF

Kommentarer
Postat av: felelelellle

Jaha, men det VAR alltså han som klev på bussen med en cykel i handen? =)

2009-04-28 @ 22:22:09
Postat av: emma

2009-04-28 @ 22:47:49
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: ronja

åååh tack så mycket emma!! :D

2009-04-28 @ 22:48:12
URL: http://ronyafer.blogg.se/
Postat av: lissi

åHHHHHH NILS jag stupar fan varje gång han är hemma hos oss!!!!!!!!!

2009-04-29 @ 08:33:41
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag röstar för frågestund. Kunglig blogg jue

2009-04-29 @ 22:33:32

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0