SÅ JÄVLA DUM

jag är fan den mest MISSLYCKADe människan i hela världen. jag lyckas ALLTID boka in körlektioner på dagar när vi är lediga!!!!!!!! HELT STÖRT. så klockan 7.45 fick jag lov att bege mig till trafikskolan för mina efterlängtade lektioner. baa GAAAAAAAAA! hade kunnat sova hela dagen, SJUKT. fast tur för mig var lissy lika dum och hade också bokat in en lektion så vi gjorde sällskap. jävla dumma blondiner

SEN på vägen hem var jag så sjukt jävla pinknödig att jag seriöst funderade på att gå längst bak i bussen och sätta mig ner och  pissa. det var lite folk på bussen så ingen hade typ märkt det. jo, lisa kanske men det var bara för att jag kunde typ inte prata med henne för jag kunde inte koncentrera mig på annat än att typ försöka hålla tätt. men THANK GOD för 360 norr som ligger på väg hem. DAGENS TACK GÅR TILL ANDERS LIDÈN FÖR ATT JAG FICK LÅNA TOALETTEN!!! känner mig som en helt ny människa nu.........


som avslut får ni en bild på en fin toa, ENJOY

Kommentarer
Postat av: lissi

jag ska fan sprutmåla dig i ansiktet

2009-04-02 @ 15:24:10
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: emma

tack detsamma grismamma

2009-04-02 @ 15:58:14
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0