satans avkomma

idag var jag och mina kvinnor på innebandycup. och det jag kan konstatera är att vissa ungar måste ju fan ha problem hemma. SJUKT störda knattar träffade vi iaf på.
jag hade köpt en colaburk som jag halvt hade druckit upp sen ställde jag den på golvet vid mina fötter så jag kunde dricka upp den sen. då kommer det en unge typ DIREKT burkjäveln nuddat marken.
"ska du ha den där colan?"
"eehhhh ja?
(fattar ingenting) det är cola kvar i den.."
"jaha, men kan jag få den när den är tom?"
"okej jaha"

sedan kommer han tillbaka efter typ 2 min och lyfter på burken för att känna om den är tom "men ska du inte dricka upp colan då?"
"nä inte nu, men du får den när jag druckit upp den"
"okej"

sen går det typ 2 min till.. "har du druckit upp colan än?? kan du skynda dig och dricka upp den eller????"
"men DU FÅR DEN NÄR DEN ÄR SLUT" dumma jävla unge
så då går han också kommer han efter typ 2 min igen
"när ska du dricka upp colan?? kan jag ta burken nu?"
så då tog jag upp burkjäveln och sööög i mig colan tills kolsyran ba SPRÄTTE ur näsborrarna på mig, bara för att den där äckliga cpungen skulle få ta min burk. ALLT för att få slut på hans fruktansvärda TJAT. äntligen slapp jag se hans fula nuna, för då sprang han iväg och pantade in colaburken i kiosken mot en banana skids. ush, årets drygaste unge, ingen GRÄNS, uppfostra era ungar annars gör JAG det. ska fan piska dom på deras bleka rövar tills dom gråter cola

Kommentarer
Postat av: Em

ja den kommer passa grymt bra till en brunbränd kropp i sommar =)

2009-04-05 @ 03:20:25
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Lindzon

Skorna kommer från H&M och Din Sko, måste bli bättre på att skriva sånt :)

2009-04-05 @ 10:15:53
URL: http://lindzon.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha lisa! Jag vet varför han ville ha den där jävla cola burken! Man fick visst godis om man lämnade in dom i kiosken! :O

2009-04-05 @ 14:49:13
Postat av: Hanna

vi skulle fan ha kastat burken i hemlighet och sen asgarvat åt honom... hatar skitungar som är jäkligt irriterande!

2009-04-06 @ 10:52:58
URL: http://lahanna.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0