they speak so fast but they speak so true

jag älskar lördagar och söndagar, inte bara för att man är LEDIG från skolan utan för att mitt bästa program går på tv då, GILMORE GIRLS! världens bästa tv-serie, dom har lärt mig allt jag kan och lite till. Det som jag VERKLIGEN lärt mig av dom är att prata i ljusets hastighet, vilket som är en RIKTIG talang. 

annars har vi inte gjort så mycket alls idag på DG, bara slappat och typ ätit. SWEET. hörde även att lisa åt på max utan mig, det högg lite i hjärtat. vem ska hon då dela en smält ost och chili cheese med? va va va va va? blir fan lack på riktigt. jag vill alltid ha frisco, ditt luder

NÄ MEN HÄR KOMMER EN BILD!!! aaa är dom inte fantastiska? 


MISS YA, älskade serie (L) 

HÄR KOMMER ÄVEN THE THEME SONG, bara för att jag är IN DA MOOD 


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack :)

2009-04-05 @ 20:16:35
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: din lisa

men hjärtat, vi kan äta där i veckan tillsammans, är fan alltid sugen på frisco+chilicheese+green&garlic+smält ost! kärlek till gilmore, såg det som fan imorse när jag vaknade

2009-04-05 @ 21:25:16
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0