tisday

hej bloggen, lissi här! idag har jag jobbat med kidsen på vega, skrattat ihjäl mig osv, alltid tragiskt roligt! dom är så ärliga och naturliga på alla sätt och vis, SWWWETS
nu har jag lagt mig i soffan, åt nyss middag: american pancakes med typ 56 liter chokladsås och sirap. så jävla gosigt ändå. sen har stinsen bakat en asPIFFIG äppelpaj som jag ska äta av snart. kommer fan sprängas, och inälvorna lär SPRUTA längs med väggarna, typ


you fine thang


dagens outfitta består i stort sett utav ett par nya fina solisar som lowe BRINGAT hem från ameriKAT, himla roliga och perfekta nu när jag råkat knäcka mina svarta. dom är från "tiny penis productions" vilket blir perfekt för mig eftersom jag har en jävligt liten snopp faktiskt, typ obefintlig

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa-ord/judedusch.572.html

2009-04-22 @ 14:04:54
Postat av: Anonym

SOM FAN FÄRJAN 3! välkomna ombord så att säga!

2009-04-22 @ 18:24:29
URL: http://bloggaritmer.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0