the break-up

alltså WÄÄ, jag såg just på jackass, jag vill typ gråta, jag är så besviken.. när jag var liten (mindre..) så var min största idol STEVE-O, jag var fan KÄR i honom, ville att han skulle bli min KiLLe osv, bli ihop ni vet hela fadderullan. han gjorde ju sånna häftiga saker. ni förstår.. steve-o och jag - vi var som gjorda för varandra! men NUUU nu?? nu har fan gnistan försvunnit mellan oss, lågan är borta, ljuset har brunnit ned. vi har helt enkelt vuxit ifrån varandra steve-o och jag. medan jag har mognat och blivit en vuxen klok kvinna, dock fortfarande dum i huvudet och käften SVART av svordomar, så står steve-o kvar, dreglar lite samtidigt som han ligger i fosterställning och gråtrunkar eftersom han tycker att han är så jävla rolig. men NÄ han är ett jävla foster som redan i begynnelsen borde ha strypts av navelsträngen i hans fula mammas feta mage

steve-o svalde/ÅT upp typ ett helt AKVARIUM med vatten och GULDFISKAR, och sen SPYDDE han upp allting igen i skålen. så JÄVLA utvecklingsstörd. hahhaha jag HULKADE fan flera gånger. och då tänkte jag direkt på emma. hon hade fan spytt direkt hon hörde ljudet av hans genomskinliga käft-sprut, hahah.. emma är så rolig hon

men som man alltid frågar sig vid ett BREAKUP:  "STEVE-O, where did you go? i guess we lost our love somehow.. where did i loose you? WE USED TO HAVE IT ALLl"


jag gör fan slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh no, jag hoppas du är okej.

gråt inte för mycket, han är inte värd tårarna ;)

2009-04-30 @ 01:40:45
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Jens

"vuxen klok kvinna"



HAHA

2009-04-30 @ 17:43:47

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0