PÄRLHÖNA

det har varit en SKROTIG uppdatering här på sweetmarybloggen men vi har fan bloggtorka, vad fan ska vi skriva om? finns ju inget, våra liv är ju så jävla tråkiga helt enkelt

något kul som har hänt är ju att media markt har öppnat i umeå och hela umeås befolkning har fått shoppingADHD.
emmas pappa kom hem med ny kyl och frys, mamma med en tv och en dator och antons pappa med två tvapparater. livet är en FEST

igår var det föriövrigt friscofredag med emser, sen gick vi på stan. jag köpte nya jeans eftersom dom enda jag fortfarande kan ha har spräckts på typ 4 ställen mellan benen. skyller det på min enorma monsterkuk (eller kanske friscofredagarna, NÄÄ fifan)

nu ligger jag i sängen och är less, vet inte varför jag blev så less helt plötsligt? vad ska jag göra idag? typ ta fram pickadollen och avfyra

grillFEST på BK4 ikväll, kanske kommer med några bilder eller annat BLOGGtrevligt därifrån!


kvällens stämningslåt kommer hääär

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag vet, det är helt sjukt!

2009-04-25 @ 13:50:46
URL: http://emelieajeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag har 5 par jeans, 3 är helt söndertrasade i grenen, läckert värrreeee!

2009-04-25 @ 15:38:34

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0