bildhelveten



nu har jag suttit och pysslat ihop dom här förbannade bilderna i en livstid, så GROOOOVT drygt men ganska kul när man behöver fördriva tid! jag känner mig som en riktig bloggare/rövare som hänger på bilddagboken. för ALLA gör fan sånna här där, tragiskt. JAG är tragisk

du för omkring ett år sedan


du för två år sedan


du och en bästa vän


du som busig


du som fotograf

(och ja andreas, det är harry potter på bilden)

du som liten


en dag du minns


en konstig bild


en bild som väcker känslor


en plats du saknar


någon du litar på


någon du saknar


någon du älskar


någon som betyder mycket


någon som ger din inspiration


någon du tycker om


någon du vill träffa


någon du tycker är söt


någon du tycker är snäll


något du vill ha


något som får dig att gråta (min sPeGeLbiLD****)


något som är viktigt för dig


dig själv nyligen


dig själv skrattande


dig själv som lyckligast


den du senast fick sms av


den du alltid har roligt med


den sista bilden på mottagna filer

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul skola

2009-04-19 @ 14:43:36
Postat av: robin

busig

2009-04-19 @ 14:44:11
Postat av: fellelelle

bördiga bilder!

2009-04-19 @ 17:56:16
Postat av: olofflofloflof

bildiga bilder

2009-04-19 @ 18:20:43
Postat av: ANNA

HAHAHAHAHAH FY FAN VAD KUL MED "du som fotograf"

HHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAAHAHAAAHAHA

2009-04-19 @ 20:53:18
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: ankan

nej det är faktiskt inte harry potter det är den där daniel radcliff

2009-04-22 @ 01:27:54

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0