tisday

idag har jag kommit på dagens i-landsproblem (eller detta har diskuterats febrilt hos emma och mig men idag vare fan DROPPEN) AJA, problemet är iallafall flaskor som har VÄRLDENS största öppning, eller vad fan kallas det? hål? flaskhals? aja. det gäller fan att vara stadig på handen när man dricker, för om man råkar tippa flaskan liite för mycket så kommer ju drickan som en jävla mississippiFLOD i ansiktet på en. ungefär det som hände nyss, tack flarran tack

idag var vädret AWESOME, perfekt för en stekarstund ute i solen, men jag har varit och hjälpt pappa på butiken. PS fan vad alla läsare måste vara uttråkade, eller så har alla bara blivit handikappade i fingrarna och slutat kommentera. jag som sliiiiiiter för att tillfredsställa er. men jag kanske har blivit AStråkig vad fan VET JAG


dagens outfitta. när jag traskade väg imorse hade min RYGGA på ryggen och en klubba i käften, kändes som jag gick i ettan once again, kändes kul


när jag kom fram hade jag lite glasögontest innan öppning


tog en posebild, här gäller varken kiss- (kenza) eller biceposen (kissie) utan här gäller månsposen. jag har en alldeles för stor snopp för att kunna stå tätt ihop med benen


redo att FACE'A dagen: med mig hade jag vattenflaskan från helvetet, vaselin för mina torra jokkasjärvi-läppar, och godis från påskharen för för att hålla humöret på topp


när jag skulle hem fick jag skjuts i en cab, är den lite HÄFTIG eller? värsta sommarbilen, synd att man varken har körkort eller pengar, och synd att solen gick i moln, jävla april

Kommentarer
Postat av: ems

fick du skjuts till butiken din late fan? hahah

2009-04-14 @ 18:11:36
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: andreas

vems bil?!

2009-04-14 @ 19:27:12
Postat av: lissi

hahahah jamen emma :( jag skulle få testa åka rally med AP

2009-04-14 @ 22:34:55
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0