friscofredag hela dagen, varje dag

idag när vi slutade skolan så skulle jag och hanna gå ned till bussen men kom i sista sekund på att vi glömt att göra en sak på skolan, så vi missade bussen. buss nr ETT. då skulle inte nästa buss gå föränn typ en halvtimme så vi satte oss uppe på skolan och och snackade BULLSHIT med robert, becci och chrille som var jävligt underhållande för VIPS så tappade vi tiden och när vi kom ut för att gå till buss nr TVÅ så ÅKER DEN JUST IFRÅN OSS, jävla SKITLIV!!!!! och det första hanna utbrister är:

"ÅHHH... jag vill tröstäta..." hahahaha så jävla rätt inställning, jag älskar fan att jag och emma har hittat oss en tredje själsfrände som älskar mat lika mycket som oss! men hursomhaver, SAGT och GJORT, vi drog ned på stan och åt FRISCO. det satt bra i både magen och hjärtat. vi kom överens om att friscofredag kan man faktiskt ha flera gånger i veckan om man nu vill det - och det vill vi, fuck off

efter stan så drog jag och mamma ut och övningskörde, har jävla utbildningskontrollshora på stadstrafiken imorgon och jag VILL inte. jag vill antingen ha körkortet NU eller så vill jag köra olagligt, inge jävla mittemellan

nu är jag hemma och jävlar vilket drag, alla provar kläder? mamma och pappa ska på nån jävla pensionärsresa i helgen så mamma går catwalk här och provar kläder och kläder och jag sitter och betygsätter. 5 av 5 toasters på mushan, som föriövrigt fyller år idag, typ 29 år, ungröv

imorgon ska jag emma flexan MFL på BIG COMEDY, så jävla roligt det ska bli. taggar IHJÄL mig!!
valborg är ändå så jävla överskattat. typ stå och dra i sig 12 kartor cider ute i HÖSTVÄDRET och huttra fittan av sig. sen när man kommer hem så luktar man som en blandning av eld och gammalkis, inte ok INTE OK


hahahhh ahaha HA


ps visar här en SNAPSHOT som stinkan lyckades klämma till med idag, som tagen på sängen skulle man väl kunna säga, för jaaa såhär ser jag jämt ut hemma: antingen i mjukis, SHORTS eller uppknäppta byxor. sen har jag typ GRUS i ögat. såDÄRJA nu känner ni mig lite extra. leva liiiivet nu ska jag leva livet

Kommentarer
Postat av: ems

frisco utan mig :( kan inte ha varit så gott

2009-04-29 @ 21:48:50
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Den näst äldsta

HÖRRUDUDUDU! Min mamma är ingen pensionär ;) Hon är ju bara 32år!!



Snorkuse! ;D



Hälsa morsan din grattis på födelsedagen från Amerikattt som spöar Sweden i hockeywm just nu! jävla sopor, sätt in henke i målet så vinner vi juue!



Pueeessss

2009-04-29 @ 22:10:35
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: josef

sverige vann ju hoe?!

2009-04-30 @ 00:12:52
Postat av: Anonym

mupp, jag skrev ju det innan matchen ens var slut

2009-04-30 @ 05:11:28
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

mupp, jag skrev ju det innan matchen ens var slut

2009-04-30 @ 05:11:42
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

big comedy är fan sämst

2009-04-30 @ 21:58:39
Postat av: Frisco

http://www.friscofredag.se

2011-01-21 @ 17:06:08
URL: http://www.friscofredag.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0