BBQ

ikväll var det grillpremiär på BK4, helvete så gott. tack emser, hanna, emilie och emelie för en ROLI KVÄLL
sen såg vi robinson och förundrades över hur erik billing kunde pinka med en sån jävla TUBROSTRÅLE i typ 20 minuter, det tog fan aldrig slut, skrattade ihjäl oss

nu ligger jag i sängen hemma, redo för att sova, typ? igår var jag så jävla trött att jag somnade MEDANS jag spelade bubbleshooter. vaknade typ halv fem imorse med kläderna på, höll på att SVETTAS IHJÄL


hahaha hanna grillar med KISSIEPOSEN


åt en kinapuff som liknade något roligt. kan ni gissa vad motherfuckers? jag kan göra en rebus åt er..

+

godnatt hejdå

Kommentarer
Postat av: rensa jensa

fattar ej rebusen!

2009-04-27 @ 15:11:11

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0