afrikabarn

säg mig VAD som hänt med mig på senaste tiden? har typ drabbats av SENIL BULIMI - äter och äter men glömmer att spy.
jag har liksom ingen gräns längre. jag slutar aldrig äta, även om jag är så JÄVLA mätt så måste jag äta mer och det resulterar alltid i att jag ligger och GnYyyR för jag mår så jävla illa. sen ligger jag där, REDO ATT DÖÖÖ och tänker ba "ÅHHH jag ska ALDRIG mer äta såhär mycket, aldrig mer" det här jävla matsyndromet är PRECIS som när man är ute och härjar och har druckit liiite för mycket och mår lika illa som PELLE SVANSLÖS. tänker ba "ÅHHhhh jag ska ALDRIG mer dricka, aldrig mer" men likförbannat står man där en vecka efter och hinkar 42 liter explorer, ähh kanske inte. men en fin METAFOR var det iallafall


visst blir man hungrigare när man är gravid?

Kommentarer
Postat av: snorkuse

Läskigt! Jag lider av samma syndrom, kan vi skylla på någon i släkten kanske? Mor/far-far kanske? Han gillar ju choklad iaf..



Kul att du är gravid, när kommer underverket ut så jag får banka lite vett i huvvet på äcklet!?

2009-04-13 @ 18:45:27
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahahhaah senilbulimi.

2009-04-14 @ 22:18:39

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0