VOULI BOULI

wopwoop hej!
igår hade vi överraskningsfest för gamle robin som fyller 20 snart. temat var blått och satan vad blått det var. värsta smurffesten. åt tårta, negerbollar med minttu, drack förfriskningarrrr, spelade guitar hero, sjöng singstar OSVVVV. jag är fan unbelievably SÄMST på gitarrhjälte, sämst talanglös sämst sämst yes no yes

idag har jag och stinkan jobbat i backen, och imorgon ska jag jobba igen, SISTA dagen för hela säsongen, så jävla tragiskt skönt. ligger och firar nu på en uppblåsbar madrass, massa kuddar, never stop och hela kenny starfighter-serien på VHS, värsta old school. känner mig som typ 5 år igen, men jag hatar fan att vara 18 så det passar väl perfekt det här

ikväll får vi främmande så gamle mamma har styrt upp med trerätters. fläskfile, potatisgratäng. chokladfondue och vad vet jag, gott iallafall, ska äta tills jag kräks, som vanligt då

hahahahahha och PS, dagens roligaste var fan nyheten om den jäva tyska idiotmamman som hade HOPPAT NED till isbjörnarna på ett zoo så dom nästan dödade och åt upp henne, så jävla rolig ahahhahahaha. dumma jävla tyskbrud


Kommentarer
Postat av: asra

hörrni har jag någonsin sagt att jag älskar er header!?!?

2009-04-12 @ 18:26:12
URL: http://mcdoodle.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0