varför kan jag inte somna? varför gud??

här ligger jag mitt i natten, lisa lidén - ett misslyckat 18årigt jävla STOLPSKOTT som aldrig verkar lära sig hur man ska sova! antingen för tidigt, för sent, aldrig, med kläderna på, i en soffa, på ett golv, i bastun, ja vad fan vet jag. lite har jag att göra iallafall, EnJoi

ALLMÄNT
Namn: lisa
Piercingar: nej fidie heller, eller hål i öronen men det räknas inte
Tatueringar: nej men vill skaffa en vacker dag
Längd: 179 sist morfar mätte my usain-body, men jag brukar säga 180
Skostorlek: 38 ibland 39
Hårfärg: bLånD men jag blir fan mer och mer RÅTTA med åren
Är du kär i någon: nix
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland så JA, trivs här hemma men drömmer om att resa någonstans långt bort och bo bo bo
Tänker du på självmord: neje, bara på låtsas när jag är less som en brottare
Tycker andra att du är attraktiv: turkraggarna på apberget tycker iaf det?
Vilket shampoo använder du: ehhhh det spelar ingen roll, mamma får styra inköp av sånt
Vilken parfym använder du: har typ 52 parfymer, men ralph lauren, versace och escada är mina favoriter
Vad är du rädd för: att slå ut tänderna i en stentrappa
Gillar du att tvätta: det är snabbt gjort och är inte speciellt svårt så varför inte liksom?
Gillar du Berg-och-Dalbana: jaa! jag älskar karuseller

SENASTE
Film du hyrde: HAAA bra fråga, ingen jävla aning
Film du köpte: det var längesen, men köpte serien mäklarna på dvd, världens roligaste
Låten du lyssnade på: cobrastyle med teddybears

Låten du hade på hjärnan: jibbs - chain hang low

Låten du laddade ner: kid cudi - day n nite (partiparti)

Personen du ringde: emelie aka McDreamy
TV program du tittade på: robinson
Personen du tänkte på: men åh sånt går ju inte att säga, man tänker ju på folk hela tiden

FAVORIT
Mat: grillat LÄTT, fläskfilé eller kyckling
Låt: scar tissue med red hot chili peppers kommer alltid ligga VARMT OM HJÄRTAT
Sak att göra: umgås
Sport: skidor, och då menar jag INTE längdskidor
Dryck: cola
Kläder: jeans eller tights med en skön t-shirt
Film: helt omöjligt att säga
Bil: hahahahah håll käften

ANTAL
Gånger du varit kär: jjjjjjjadu vad ska vi tro, tre kanske?
Gånger ditt hjärta brustit: bra fråga, det kommer man väl inte ihåg? hatar sånna här svåra frågor och hatar hjärtan
Hjärtan brustit på grund av dig: men vet inte!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: pfff typ en
Ärr du har på kroppen: typ 600 st på kinderna och överallt efter mina och connys slagsmål på dagis, vi lekte nämligen ofta älg.. sen en del på smalbenen, typ från när jag halkade vid ett nattbad på midsommar 08, fuck it

SENASTE
Bok du läste: hhaha jag läser aldrig böcker, så det måste väl bli RID I NATT med wilhelm moberg (skoluppgift svar JA)
Personen du fick mail av: typ mamma som skickar snuskiga mail som hon vidarebefordrar från sina väninnor
Personen du fick brev av: får man ens brev nuförtiden? Måste väl isf ha varit från umeå jävla universitet, men sånt räknas ju inte som BREV
Personen du fick sms av: emma durran
Gången hela din familj åt middag tillsammans: händer väl aldrig, eller faktiskt i fredags, det var pow woooow

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: gick upp ovanligt tidigt faktiskt! sett på tv, städat på rummet, grillat hos emma, skvallrat med girlsen
Var det kul: JA
Hur tidigt stiger du upp: en vanlig skoldag utan sovmorgon går jag upp typ 6, om jag inte försover mig då, vilket händer kanske VARJE dag
Gillar du att slåss: ja antagligen, slåss är najs
Vad ska du göra ikväll: se på tv och sova för nu är det fan NATT, om inte morgon?
Är du seriös: nä hahah jag är fan inte det så ofta
Vad är du allergisk mot: otrevliga butiksbiträden, fy i fidie
Var har du ont: i knäna som en jävla borgmästare
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: vågar inte prova, sist bröt jag typ ryggen av mig. men svaret skulle mest troligt bli NEJ INTE ENS LITE
Favoritserie: oj, svårt här med tanke på att jag är totalt serieberoende.. how i met your mother, gossip girl, grey’s anatomy, private practise, the hills, the city, 90210, privileged, OC, sex and the city… BLAAAAAA bla bla ACK så bla
 
ÖVRIGT MER
Salt eller socker: salt, chipssss
Gillar du ketchup: ja ketchup är gott
Är du glad nu: ja, men jag är varm och trött så jag blir snart hets
Var du glad igår: JA för då fick jag träffa michellenegern!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja det gör väl alla. skriv nån värd fråga idiot
Vad dansar du till: till typ allt
Stockholm är: ROLIGT och fint
Göteborg är: roligt och fint, typ finare än stockholm ibland
Kan du sjunga: jag ska söka till idol? jag och KiSsiE hihihiheheHEH
Mer värt än guld: mormor och morfar
Spaghetti eller makaroner: tagliatellespaghetti
Ett land jag helst vill besöka: maldiverna DE VILL SEJJAH republic of maldives, även USA och australien, österrike, mycket med andra ord
Sparar till: ett liv i exil, haha nämen ingenting, kanske en utlandsresa
Väntar på: STUDENTEN och sommaren!
Pålägg som gäller: typ hotellfrukost och 100 pålägg
Dagens dryck: cola coke knark

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0