vila i frid rulltrappeoffret

idag tog jag mamma och stinsen en sväng till stan för att göra lite ÄRENDEN så att säga, och jag har fan sett döingar överallt.
1. en överkörd ekorre 2. en heeelt mosad stor jävla fågel, typ en ÖRN, och den var alldeles blodig och inävlorna hade ba sprutat ut på asfalten.
och på tal om döingar så var jag fan på väg att bevittna en dödsolycka idag också, en pappa som TAPPADE sitt typ 4åriga barn BAKLÄNGES i RULLTRAPPAN!! alltså ungen måste ju LÄTT ha knäckt nacken på 64 olika ställen, så jävla hemskt det såg ut. och helt tragisk pappa dessutom som inte ens kan hålla i sitt jävla barn

Kommentarer
Postat av: joakim

Det gjorde jätte ont att ramla. Tur att jag var lite småknubbig. Annars hade jag gått sönder. Men tack för omtanken

2009-04-05 @ 19:04:55

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0