vintersäsongen i bilder

idag var som sagt sista dagen vännäsbacken var öppen, så jävla sorligt. jag blir ASsentimental. nu äre slut, för ingee fjällen blire heller. aja, tänkte iallafall sammanfatta SÄSONGEN 08-09 i bilder


jag och några cpn for till tärna för att inviga säsongen. jag, anneli och flexan var på äventyr, 340 km/h och jag fastnade med ena skidan i en ACK så osynlig jävla PALLKRAGE. skidan sööög fast och jag flög som en jävla PIL genom luften och kraschlandade några meter fram, det var oskönt men lätt värt det


nu på påsklovet fick jag ett mms från anneli som befann sig på THE SPOT igen, flashbacksen ba fladdrar framför ögonen och det svider till i hjärtat när jag ser den förbannade pallkragen


skidskolan WAS ON och anneli roffade mina barn och fick vara med i tidningen


filiph & co redo att åka ihjäl sig i pipen. "har du hört talas om plogtrollet, ungjävel!"


åkte lite på THE DINNERMOUNTAIN


trip till åre med familjen




hemmabacken med älskade idioter


slutspurten för säsongen, mackan körde lite skibike i SMÖÖÖRET


absolut sista dagen, och jag fick glassa i skiduthyrningen (typ bunker) medans adam glassade i backen (typ soligt)

och här kommer mina två favoritbilder från förra säsongen, bara för stämningens skull. klicka och njut


hejdå vintern, du bringade mycket glädje och mycket sorg, nä ingen sorrrrrgggg men jaja

Kommentarer
Postat av: alfred

vill vara som mackan

2009-04-13 @ 20:05:03
Postat av: anneli

jag blir fan sorgsen, nu är det aaaaaslänge kvar till nästa gång vi får skratta åt olles åkstil i backen ju :(

2009-04-13 @ 23:34:00
Postat av: Olle

jättelänge till anneli kommer ramla och slå ihjäl sig igen också :(

2009-04-14 @ 00:01:00
Postat av: Malin

åhh de e så sorgligt... generation 2 4-life ;P hahaha

2009-04-14 @ 22:09:20

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0