WEDNESDAY

IM BACK ON THE BLOG! egentligen har jag varit hemma sedan i söndags men är bara så SJUKT LAT att jag orkar inte blogga. känner en sån PRESS att jag måste vara rolig :( he he he

NÄ men idag ska jag träffa lisa för första gången på SEX dagar, ba vad hende? vi ska gå på stan, ringa lanni, äta frisco osv. vår RUTIN så att säga. frågan är ju bara nu varför jag är uppe med jävla tuppen? det är typ som på julafton när man var lite och vaknade typ klockan SEX för att man var så jävla taggad.

igår kollade vi hur mycket längre felix är än mig, så därför fick han vara den korta i förhållandet en stund. när han står på KNÄ når han lika högt på mig som jag når på honom när jag står RAKT. när blev jag så jävla kort? skickade även bilden till min brother magnus eftersom att han är LIVRÄDD för dvärgar. ASkul


Kommentarer
Postat av: Olof även känd som Rydvall

HEHEHE det där är kanske det roligaste jag har sett sen KP sköt en boll i huvet på Brännland

2009-04-15 @ 11:57:04
Postat av: storasyster

hahahhahahahhahhahahhahahahhaha!

2009-04-15 @ 21:25:58
URL: http://sambomedvictor.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0