bilder från sommardroskan!


kvällen började med middag på lottas

sen drog vi på förfest @ tvillingarna ny's place!










SEN kom det roligaste på typ hela kvällen... dvs HEMVÄGEN


UNDER MY UMBERELLA-ELLA-ELLA-eeee eee eee

så jävla äckliga fi fan alltså

sen tappade jag kroppen? hahahahhaha fan roligaste bilden på hela kvällen


(edit av lissi:::::: HAHAHha förlåt kexet (emma) för att jag censurerade bort min mun på den här bilden men jag såg för full/nöjd/motbjudande ut. typ som att jag äter bajs och gillar det. kolla orginalbilden fåru se hhehh)

kvällen avslutades med en FRISCO-FREDAAAG!!!!!!!!!!!!!!! inne på max fick lisa FLERA beundrare, en som var typ 30 och ba "HUR KAN MAN VARA SÅ LÅNG?????? ee fast du är ju SKITSNYGG" sen två 50åringar som ba "AaaAA kolla in SkÖnHeTen" vi skrattade fan gott åt det. lisa var jävligt HET

sen drog vi hem och SOV!!!! fresten har jag en ASrolig video från när vi gick från droskan där det var ALLSÅNG som för övrigt höll på att få oss (Olof) i slagsmål.. Askul tycker vi... dock kan jag inte lägga upp den ÄN eftersom jag har glömt bort vårt användarnamn på youtuub och orkar inte göra en ny användare

bästa låten som vi sjöng HELA hemvägen

Kommentarer
Postat av: lisa

HAAAahHhaHAHAH jag är så jävla äcklig på alla bilder!!! AAARAPAPAPAPAAAAPAPAPAPDDADDAAA

2009-08-03 @ 00:32:34
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0