dagens bild

kommer ihåg det här så väl, jag och stina hade fått vattkoppor.... worst time of our lives ungefär.
och stina som var så liten skämdes så mycket, kommer ihåg att hon knappt ville visa sig för hon var så skamsen, hon vågade knappt bada badkar hahahaha.
hursomhelst spenderade vi våra dagar hemma på isbanegatan och försökte underhålla oss så gott som det gick. jag - stjärnan i familjen kom på att vi skulle leka E-TYPE, stina vet jag inte riktigt vem hon skulle föreställa? kanske hon den där bakgrundssångerskan som aldrig fick synas på scen? iof passade det väl stina för hon såg ju tamefan inte klok ut. LILL-ELTON


Kommentarer
Postat av: Mami

HiHi!!!

Jag kommer också ihåg de här dagarna. Stina var as-prickig. Den enda som fick ta nakenkort på prickarna

var morfar. Ändå satt hon i badkaret och såg skitsur ut.Micken Stina har var det faktiskt DU Lisa som klippte av sladden på när du såg på Nordman.

Det var den Micken!!

2009-08-23 @ 18:52:23
Postat av: linnea

hahahahahahahaha classic

2009-08-23 @ 21:39:10

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0