fäst

EEEE.. dom helgerna man själv inte festar på, då passar päronen på. ikväll har det varit cykelfest i vännäs och jag tror tamefan alla levande vuxna människor har varit med på RÄJVE

det började med att jag och stina inte fick vara med på middagen eftersom det bara var för VUXNA som var med på CYKELFESTEN, så vi tog bilen och köpte lite thaimat/kinamat(???) jaja och stängde in oss på stinkans rum och såg på bolibompa. sedan när dom vuxna cyklade vidare så vart vi ensamma hemmA, FF!!!!!!!!!!!!1111 inte så kul faktiskt.



resten av kvällen har spenderats meddddd... att vara chaufför, äta mat/glass/chips/ostkrokar you name it judas, sett på film osv. stina orkade tillslut inte med tempot så hon knoppade in för ett tag sedan, så jag blev ensam vaken, jobbiiiit. men jag "kundeehhhh ju inte somna föränn mamma och pappa kommit hem""" hhahah vad lillgammal jag är, låter precis som mamma som aldrig kan sova gott föränn jag är hemma, mEEEen nu fick jag smaka på mina egna bullar. säger man så?

aja nu är dom hemma iaf så nu kan jag sova. jag frågade varför dom var hemma så sent (dom är ju föräldrar, dom ska inte vara ute sent!!?!) då sa mamma att dom hade varit på EFTERFEST... hos polisen!!!
???????? QUE tänkte jag ?????????
hoppas bara att det betydde att dom hade varit på fest hos någon dom kände som var polis, och att hon inte menade att dom varit på polisstationen. aja vem vet vad som händer på dessa cykelfester.. mamma hade iaf varit så full att hon hade råkat kissat ned sig sa hon och visade rumpan. äckligt tyckte jag.......................... fast jag tror hon försökte vara cool inför mig liksom, det var nog bara den blöta cykelsadeln som var boven i det här vännäsdramat. men jag vart exalterad, berömde hennes fylle-åstadkommande och låtsades tro på henne eftersom jag vet hur man ska hantera sånt här.. VUXENPOÄNG



gnatt

Kommentarer
Postat av: M. Asplund

smaka på sin egen medicin tror jag kanske man säger?

2009-08-23 @ 13:20:10
Postat av: johanna

HAHAHAHA du är ju för rolig du lisa! :D

2009-08-24 @ 05:47:37
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0