freyday

took a trip to hjåggsjö for a dopp or two, ate some chips and drank some beer, NAT. but later the weather got molnigt so we drog to mah crib instead


när vi kom hem blev det stekhett igen så vi tog fram vattenslangen


hahHAHAHAH årets roligaste bild!!!!!!!! jag började spruta ned emma men hon hade visst sin mobiljävel i handen så hon bara LÖÖÖÖPTE för livet och skrek på mig och sen kastade hon iväg telefonen för att rädda den hahahahahaah kolla vad gullig hon är


later åt jag denna goda mat. eller inte bara detta såklart. var en asgoo potatissallad med färskpotatis, ruccola, fetaost, avocado, tomater och melon, värsta go blandning faktiskt. till det grillade vi marinerad lax. alltså snart gör vi typ om den här bloggen till en MATBLOGG??? glad av mat


herrå

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahha fett nice svengelska fran du! :D

2009-08-08 @ 02:17:32
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: ems

hahahah roligaste var att jag fick typ damp på dig när jag kastade telefonen! hahaha bilden visar inte sanningen

2009-08-10 @ 10:58:24

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0