GRANNFEJDEN

hhhhHAHAH alltså jag AVGUDAR mitt kvarter! alla har typ bott här i urminnes tider, här finns vänner som man vuxit upp med och grannföräldrar som har torkat en i rumpan som beebi. man känner sig lika hemma hos grannarna som hos sig själv. det råder helt enkelt en SKÖN och rolig stämning mellan dom flesta här måste jag säga! elller jaa vissa kan man ju räkna bort men ja ni fattar väl fan vinken hhhhehHHH.

HURSOMHELST så finns det EN sak som har börjat göra mig PISSED OFF på senaste tiden. en ny (?? typ halvny) granne som är en sån där riktig FITTgranne, och bor i hyreshuset på kvarteret. eller dom är fan TVÅ, en kärring och en gubbjävel. jag fullkomligt HATARom. klagar fan på ALLT hos våran familj!!! bara för att dom ALLTID sitter på deras äckliga, skuggiga balkong som är igengrodd av herpessmittade blommor, och ständigt behöver blicka ned mot familjen lidéns fantastiska tomt. näämen skoja ba, men man skulle ju nästan kunna tro att det var därför dom AGGADE så förbannat hela tiden.
kärringen är en riktig jävla surfitta som sitter och biter på tånaglarna och smyg-svär om människor hela dagarna.
dessutom sitter hon ALLTID ute på den där jävla balkongen och HÖKAR över mig, vart man än är! nu sitter jag ute med datorn i kvällssolen och bara njuter, spelar dessutom musik, fjantar mig och sjunger lite också sitter hon som nått jävla GAMansikte och ba stirrar på mig, bara för att hon ser att jag har roligt och inte hon! jävla HAGGA. men jag älskar att hon stör sig på allt, så nu ska jag skruva upp volymen på datorn så jävla högt att hennes vaxproppar exploderar och sprutar in i hjärnan på henne. skönt för henne liksom.
och om du läser det här vad du nu heter så bryr mig inte ett dugg om hur otroligt satans sur du ser ut hela dagarna, för jag har bott här betydligt längre än dig och du tillhör inte ens det här jävla kvarteret, dessutom kommer jag leva längre än dig också. kul IGENför dig liksom. sitt där och var negativ och snacka gojja hela dagarna om du vill, för det uppenbarligen något som alla fittiga gamlingar gör, kliar i sig i rövskägget och SÖKER irritationsobjekt för att ha något att fylla sin fantastiskt tråkiga vardag med. piss off lägenhetshora

det här beskriver hur mycket jag skrattar åt dig
 
MAWHHHAHA mini me, jag älskar att driva dig till vansinne för jag ser hur mycket du hatar mig heheheheh

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0