min dag i bilder

vädret såg lovande ut när jag vaknade (hehhe vid typ 1tiden) så jag och min fina mami gick ned till bryggan för att ta ett dopp!


såg jävligt stark ut (!!) och nu i efterhand gav jag mig själv ett par fejkade solglasögon eftersom mina ögon fortfarande sov


vädret slog om RÖVfort så vi gick hem


uppe på gården spelade stinkan och felicia crocket men hann fan inte många slag innan regnet kom och dödade dagen


kissiemjau följde med sin mamma på ica för att handla middag


sen gick tiiiiden, och ikväll har vi haft dryckesprovning eftersom mamma och pappa ska vara med på någon jävla cykelfest snart och måste prova på något nytt och spännande att bjuda på. mamma kallade denna skönhet för SOMRIG ISBRYTARE som bestod av absolut mango, passoa, schweppes russian och mangobitar


sedan testade vi någon ny sommarcider, MICKET GOD tyckte jag!!!!!!1


till det åt vi jordgubbar och melon med HONUNG på, hur gott som helst, try it




nu ska jag ge mamma massage a la minervaskolans friskvårdslektioner. miss it... buguhuhu

Kommentarer
Postat av: johanna

later som en valdigt bra dag du! :)

2009-08-07 @ 00:45:26
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: sundling

mina föräldrar ska också på den där jäkla cykelfesten :o hahahahaha!

2009-08-07 @ 10:48:23

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0