ROADTRIP

när jag kom hem idag efter ett 24,5h långt arbetspass föreslog min kära far en ROADTRIP till umeå får att hälsa på min käraste syster. självklart fick jag köra men när vi hamnade på liljansberget för att parkera lyckades jag med en parkering á la OLOF RYDVALL, den sög så att säga (förlåt olof men din första parkering på landstingshuset var så rolig att jag aldrig kommer att glömma den). i framtiden får jag väl hoppas att även jag blir BÄTTRE på att parkera, kan ju fan inte bli sämre i all fall. Vi bestämde oss senare för att äta på O'learys och där lyckades jag trycka i mig 0,6 LITER coca cola. förstår ni hur sjukt mycket det är egentligen?????? helt jävla otroligt, hur lyckas jag? i bilen hem höll jag på att KISSA NER MIG i vännäsby, fruktansvärda jävla blås-smärta. pappa fick köra hem för jag litar inte på min omdöme när jag är hög på socker, men han fick köra över vEnnEsLegEr för jag klarade inte av alla jävla fartgupp! MEN jag klarade mig hela vägen hem, förstår att ni tyckte att spänningen var OLIDLIG.

NÄÄÄ nu ska jag börja packa :( båring


ska fan bli en desperate coke wife, heheheheheheheh

Kommentarer
Postat av: elsy

svin bra blogg!

2009-08-30 @ 22:29:06
Postat av: marianne

vem är den här olof? har han nån blogg? är han snygg?

2009-08-30 @ 22:30:43
Postat av: roger

han är galet snygg, har ingen blogg kan man väl säga men han har mycket annat...körkort t.ex. (EMMA ADOLFSSON HAR INTE)

2009-08-30 @ 23:23:28
Postat av: ems

olof, jag har också en sak som du vill ha; POJKVÄN

2009-08-31 @ 10:18:35
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: roger

HAHAHAHA, eeeeh va då "du"? Jag heter Roger. Men Olof är fan en hyvens kille. Och om jag säger så här, skulle han vilja ha pojkvän kunde han ha det. Alltså jag menar han är ju snygg liksom osv

2009-09-01 @ 03:50:58

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0