sweet

nu däckar jag. var uppe ganska sent inatt för jag visste ju att jag skulle få sova ut imorse, men ICKE, mobilen ringer 06.45(!!!) dom behöver en vikarie på jobbet, jag måste börja 07.00. jag har nog aldrig varit så speedad i hela mitt liv. UPP, tar kläderna som ligger närmast till hands, packar en väska och åker. ska göra frukost till 20 ungar ensam när jag kommer, det är måndag: dvs alla föräldrar ringer, sjukanmälningar lalalal, barnens tider för veckan ska skrivas in lalalala, samtidigt som jag ska försöka på pli på ungrna som det verkar suttit instängda i en jävla bunker i en månad. speeeeeed. när alla barn börjar bli stilla och har fikat klart känner jag lugnet i TRE sekunder och en liten tjej spiller ut ett mjölkglas. SPLAAAAAT, OOHnnnooooo inte nuuuuu. så jaa vad är det man brukar säga - när man inte har jobb så får man jobb.
får reda på att min förmiddag inte ska lugna ned sig för fem öre, måste planera samtidigt som jag ska vara ute på rast och se till att barnen inte dödar varandra, jag ska nämligen hålla i FYRA idrottslektioner på rad, och mitt i allt ska jag hinna hem, äta lunch och ta mig tillbaka, allt på 20 min, hhhheheh. bokstavligen pressade i mig maten och på väg att stänga ett skåp faller det ut en öppnad chipspåse som rasar ut över köksgolvet, det är inte saaaaaant!! var tragiskt nära att bara lägga mig ned och gråta, rulla runt med öppen mun i chipsen och skita i att åka tillbaka till jobbet.
direkt efter idrottslektionerna var det fritids och det skulle fixas mellis till alla, dagen har varit stressig NANTING, har liksom inte ens haft tid att tänka, men det har väl varit lika bra! jag ser för taskig ut på köpet, kunde väl lika gärna ha åkt och jobbat i PYAJAMASEN för ungefär SÅ mycket bryr jag mig just nu. sista timmen på jobbet blev dock lugn och skön. helt FANtastiskt. barnen har något program på datorn där dom kan skriva mail till varandra, så jag fick äran att bli brevkompis med två småkillar, skrattar ihjäl mig åt deras mail!!111

kan ni tyda brevet?

kommer ihåg att han berättade vad det stod, var något med att "kyssa på munnen" och "svara inte" men kommer fan inte ihåg. man kan ju tro att han skrivit på DANSKA


kyss mig, hahahahha

Kommentarer
Postat av: Sergej

det där är fan inte danska. ser ut som en dialekt av det bortglömda finsk-ugriska spårket uraliska som talas i inre Sibirien. Ser man ju ganska lätt faktiskt.

2009-09-01 @ 03:53:27
Postat av: lisa

amen SIR GAY olof, om du är så jävla bra på uraliska kan väl du berätta vad som står i brevet? fatso

2009-09-01 @ 18:43:17
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Serhej

Känns ändå bra att vara sir Olof :) det står väl typ ungefär, "jag orkar inte med livet, döda mig snarast"

2009-09-01 @ 21:56:50

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0