night @ badet

sweetmary queeeeens. visste ni att vårt bloggnamn kommer ifrån serien dexter?


emma läser lite gamla blogginlägg

vi ville hoppa lite innan vi åkte iväg


hahahah emma! jo hej på dig med!!111


brännland kom och hämtade oss

åkte till badet, mötte dessa kusar

och lite till


"en liten picknick"

brännland var fan ensam kille ett tag

sara ser fan ut som en dinosarie på den här bilden hahah


emma beskriver något.. stort??? heh inlevelsen går inte att tvivla på




olof och felix kom efter ett tag och ville vara med

grillade KÖRV

bella och sandra gjorde indianen???




efter vi ätit oss proppmätta ville vi spela lite fussi



sandra såg typ NYFÖDD ut hahah

LAGFOTO

ramlade....

mekade till ett nytt finare!


nu ska jag sova, jag luktar en härlig blandning av KÖRV, RÖK OCH SVETT, gnatt

Kommentarer
Postat av: Skånkan

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA MEEEEEEEEEN LISA! vilka jävla bilder. folk kommer tvinga på mig tvångströja och kasta bort nyckeln. JAG KLARA INTE DETTA :D

2009-08-04 @ 02:17:14
Postat av: sary

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG SITTER PÅ JOBBET NU OCH BÖRJADE ASGARVA!!!!!!!!! vaaaaad äre här! JAG BLIR NOG EN DINOSAURIE I MITT NÄSTA LIV! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHahahahahaha-haAH och indianen, dra mig baklänges se stygga

2009-08-04 @ 15:23:59
Postat av: bellz

JAG ÄR KÄR,hahaha

2009-08-10 @ 01:48:29

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0