vm i jacka

idag på butiken provade jag seriöst VÄRLDENS STÖRSTA JACKA, iaf den största JAG någonsin sett. massive huge enormous fat biljarder miljoner osv............................... piunkkkt
eftersom min pappa vintertid härjar på mycket skidklubbträffar och står ute i kylan en hel dag behöver han tydligen en sån där(???) man har den UTANPÅ sina vanliga täckkläder, så det kanske är anledningen till varför den är så JÄVLA rymlig. jackan är typ 53 meter stor/lång/bred/fin, lätt som en FjÄdEr också är det DUuuuN. its ej okej. jag hade på mig den i max 2 minutos när jag tog kortet och efteråt var jag lika svettig som typ Hedda 55 år och klimakterieoffer

om man inte vill använda jackan på klubbträffar så kan man kan också använda den som..
- vanlig jacka om man väger 500 kg
- blottarrock
- TÄCKE
- SOVSÄCK
- KRYPIN
- MATSAL
- LEKSTUGA
ja ni förstår.. sjukt användbar!!!!!!!!!!!111

bilden gör inte jackan RÄTTVIS på något sätt, men ni kanske iaf får en liten SMAKIS på hur stor den är. den går seriöst ned till FÖTTERNA. tänk på emma.... typ en brudklänning med släp

vem vill inte ha den????????????

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0