weekend

lööördag, fira morfar liiteee så vi åkte in till stan för att äta på allstar, först: quick stop at MEDIA MARKT. medans våra päron levde loppan i vattenkokarnas värld lekte jag och stina med världens jävla största mac och lämnade lite spår i photo booth, kkkkkkewl!!!!

eeeh här är vi hungriga

finmorfarn. varför är aldrig finmormorn med på någon bild BYE THE WÄI

oskar och adam var lite ledsna och hungriga. adam har gjort en fin tatuering i israel!!

men när vi fick mat blev han glad och tackade gud

GO MAT, vitlöksbröden till förrätt är typ dom godaste jag någonsin smakat utan tvekan

kiss


på kvällen när alla vuxna ville dricka BÄRS lämnade jag och stinkan la crib och träffade andreas och hans vapendragare mogge och rinde. hade typ SKRÄCKKVÄLL, jajaja menmen

söndaagagaga, finvädret idag! jag stinkan och mamma träffade michelle, oskar och morbror hazze på bettan för lite sol och bad. MKT TREVLIGT och skönt.

blev påsatt på stranden tyvärr............sssssssgobinwöein loppan får ett syskon!!!


nu ska jag sova, har just slavat för min syster. tog med mig henne och skjutsade hem hennes boyfriend nyss. i pyjamas.. och barfota. fashion bor HÄR yes it does

Kommentarer
Postat av: sary

hahaha här hemma är det likadant, typ kaos :o meeeen det verkar ändå som en kul grej.. fast mamma sa väldigt bestämt: du får inte vara hemma när det är. NEHE shysst

2009-08-10 @ 12:42:42
URL: http://sarasundling.blogg.se/
Postat av: Widmark

i got the mac @ home ;)

2009-08-11 @ 01:10:23

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0