chicken

igår när jag var på stan med lisa kom jag att tänka på en sak. lisa är fan inte rädd för NÅGONTING. helt seriöst, hon är sjukt ORÄDD av sig.

det gäller fan allt ifrån att ta sprutor till att åka bil med någon som kör som en fitta. jag sitter oftast och skakar av rädsla medan lisa typ sover sig igenom allting. jävla fidie.

minns speciellt när vi var i stockholm förra året, när fittplanet skulle landa. jag trodde att jag skulle . döden dö.  hela planet ba SKAKA när vi landa och jag hade gråten i halsgropen. men lisa, hon SKRATTAR FARAN I ANSIKTET. MOHAHAHA

dagens bild tillägnas mig, för att jag är en chicken


dagens låt tillägnas lisen, you go michael

Kommentarer
Postat av: lissi

HAHHAHAHhahah skrattar ihjäl mig

2009-12-10 @ 01:48:10
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0