skräck

HAHAH satan vad emma har gått lös på blogginlägg dom senaste dagarna, I LIKE IT!!
och för att fortsätta på emmas facebook-tema kan jag bara säga som dom säger i funny people.. FUCK FACEBOOK.... IN THE FACE hahhahhh roli

JAJJA, över till något ointressant! igår åkte jag buss!
BUSS!!!
medans vi gick i skolan var jag en jävel på att åka buss, man kunde alla tider, när man behövde gå för att hinna, KNEP helt enkelt. man kände sig som en TRYGG och lyckad bussåkare, men NU? jag hade fan ont i magen när jag skulle till bussen, hinner jag??? hur mycket kostar det ens?? tänk om bussen är jättefull och den enda platsen är brevid någon som luktar superbajs (been there done that och det var inte en fröjd!!!!!)
JAJAJ, jag kände mig hursomhelst OBEKVÄM av att behöva åka buss, också händer det som jag kan tycka vara det jobbigaste som finns. man lyckas träffa en helt okänd människa vars enda mål i detta liv är att prata IHJÄL människor. i detta fall var det den 90 år gamla, SMÅTT sällskapssjuka, pratglada tjejtjusaren FELIX.
bussresan blev minst sagt intressant då han trodde att JAG var självaste LUCIA. jag ville verkligen bara ha någon VÄN som kunde rädda mig från den där bussresan, ta mig ifrån konversationer om julbord, hårsnoddar och sjukhus.
det är PRECIS sånna här saker som får mig att vilja avstå bussar en god tid framöver. hur jävla bra jag än var på att åka buss förut så HAR JAG INTE SAKNAT DET OCH KOMMER ALDRIG SAKNA DET!!!! fuck you buss


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0