dyslexi i hjärnan

jag är en jävel på att fara ut utan att tänka på vad jag egentligen gör..
kommer ni ihåg gången jag åkte på ica med byxorna bak och fram? eller när jag kom på mig själv gå och borsta tänderna på väg till bussen?

idag slog hon den där missfoster-lisa till igen!! skulle just ut genom dörren för att hämta upp emelie och sedan åka på ica, också upptäcker jag att jag har på mig mammas blåa pyjamasbyxor, med stjärnor på. kan man ha sånna byxor? om man är över FEM ÅR GAMMAL dvs? NÄää!!!!

fick bara lov att skriva det för jag är så jävla rolig ibland
nu har jag bytt till vanliga mjukisbyxor utan stjärnor på, och ska göra ett nytt försök att fara till emelie och doodla (emma det var längesen vi doodlade med tortilladip.....)


Kommentarer
Postat av: tidsoptimist

vad är det för fel med att borsta tänderna på väg till bussen, eller på bussen, eller i skolan?

2009-12-27 @ 21:07:14

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0