hej på ett tag och gott nytt år osv

försöker packa, går käpprätt åt helvete..
H-A-T-A-R att packa! hatar att behöva tänka i förväg vad fan man ska behöva, ha på sig, ha med sig, använda, ha nytta av, FLÄSKKORVSPACKNING ååååååå

vill ba åka nu istället!!!! utan jävla väska eller grejer, naken helst så jag kan MOONA genom bilrutan
då skulle anders och annika bli stolta över mig

imorgonbitti styr vi alltså kosan mot jag har ingen jävla aning-idre??? ingen vet
så jävla oplanerad resa att jag vill bara skratta ihjäl mig. jag vet inte ens vart idre ligger, jag vet inte ens vägen, ingen vet vägen, vet vi ens om vi har någon karta? vi vet inte ens hur länge vi kommer stanna? eller om vi ens kommer ta oss fram? jag vet fan knappt vad jag heter

det enda jag vet är att det kommer bli ett så jävla roligt nyår! kommer bli en störd resa med anneli och olof och ett kärt besök hos vår alleees gamle rödtott! syns imorgon compañero!!!!!

hittade ett gammalt videoklipp från i somras som innehåller inläggets omnämnda skator

gillar SKARPT annelis sängkammarblick här som youtube lyckades fånga

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0