JULEN ÄR STULEN!!!!

idag bestämde sig stina och danne för att bygga ett pepparkakshus tillsammans
jag hävdade bestämt att dom behövde lite proffshjälp eftersom dom dekorerade så satans fult, tack och bock tänkte dom, så medans dom var upptagna med att bygga och dekorera lite på ena sidan av sitt förträffliga hus fick jag äran att fixa till den andra sidan av taket. stina berättade hur non-stopen skulle sitta. tyst som en mus satt jag där och låtsades vara snäll och lyda order. när dom sedan vände på huset fick dom se mitt mästerverk! TADA!!!!! jag och mamma skrattade så gott, jag är officiellt THE GRINCH!!!!! ska fan göra allt i min kraft för att förstöra stinas jul


hhahhhhahahahah fuck NO att pepparkakshuset bara är erat, nu syns det tydligt vem som är kungen i denna familj



på tal om grinchen så är ju den filmen jävligt dålig? kommer ihåg att jag och michelle somnade när vi såg den på bio, den och flinta viva rock vegas. iof hade man ju ingen humor på den tiden, när kom dom filmerna? ganska samtidigt va? måste se dom igen! hhhhah

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0