öpdejt

fan vad dålig uppdatering det är här på bloggen. puss och förlåt till alla er som går in här varje dag men alltid blir besvikna haha

i helgen var det första advent och visst fan finns det någon mer än jag som saknar julkänslan?? ioförsig säger man ju fan så varje år ba "jag kan inte fatta att det snart är JULALFTON, jag har fan ingen julkänsla alls och INGEN snö äre heller!!!!" ba klagar såklart. men fan i år är det ju GROTESKT, känns fan mer som MIDSOMMAR än jul

vad mer vad mer människor... idag följde jag och emelie med killarna till allmänhetens åkning, skridskor alltså.
MAAhhhh helvete vad kul, inte nån superstjärna men kul är det ju faktiskt! och JOBBIGT! började sakna idrotten på skolan, få leka rövare och skrika av sig lite energi under ledning av per olsson och raffe

men tamesatan slå på trissor kors i taket HELVETE VAD DET SNÖAR nu då helt plötsligt! tyckte jag tittade ut alldeles just och då hade det precis börjat snöa, men nu är det fan snart en DECI???? fick lov att ta en bild när emelie skulle hem


det bara öser, och vad säger vi då? MYS BA. hoppas snön inte smälter på en gång som den gjorde imorse. men det ska ju bli minus enligt PrOgNoSen så whatafak! på tal om snö så var vi på iksus downhillmässa igår, helt klart en tradition. lika kul varje gång. G.T vann en resa till kittel med boende och liftkort osv för två pers men han trodde aldrig han skulle komma iväg så jag tror fan jag ska köpa resan av jäveln, tänka sig vad skönt! jag vill åka skidor NUUUuuu uuu uuu. och brännland flyttar till idre på lördag, fuck that shit

nUu har jag skrivit allt intressant som hänt i mitt liv, haaa-ha jävligt intressant. vet att bloggen inte är vad den en gång var. imorgon ska jag jobba hela dygnet typ, så går det när ens pappa har ryggskott, kanske ska man ta en spruta svinis också? eller vad säger ni? happy life. hejdå

Kommentarer
Postat av: britt

vad använder ni för teckensnitt i headern? snyyyyyyygggggggggggggggggggggggt

2009-12-01 @ 11:03:41
Postat av: lissi

jadu BRITT, det heter pirmokas! visst är det AWESOME

2009-12-02 @ 00:33:49
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0