svinis

idag tog jag svinis-sprutan, gick ju JETEBRA. sen skulle man vänta 10 minuter efter i nåt väntrum men jag och mamma smet eftersom vi hade beställt thaimat. vi satt på dom hårda stolarna och kollade oss omkring på alla surpular som hade tagit spruta och duktigt satt och väntade. sökte ögonkontakt, himlade med ögonen, pekade menande mot dörren med en huvudrörelse, gick sakta ut och fnissade när vi smet till bilen. no BIGGIE egentligen men kändes precis som när man smet från lektionerna i skolan utan att läraren skulle se en. hahhhahh

jag trodde att jag skulle slippa biverkningarna av sprutan men ICKE, har varit strålande hela kvällen men nu helt plötsligt, på FEM sekunder ba AAJ SÅ IN I HELVETE vad ont jag har i armen. aja tur att jag är stark som en björn ändå.

det roligaste med sprutan var dock att sköterskan satte mitt plåster på helt fel ställe. missade fan såret med en centimeter. var asroligt när jag märkte att det blödde från ett mystiskt hål. tänkte ba VAFAN tog hon två sprutor eller??? drog bort plåstret.... inget blod där under. HAAAAHHhahahah hon missade!!! så jävla n0000b


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0