vännäs-idioter

världens roligaste bilkväll ikväll!!! hhhhahh. jag och emelie skulle skjutsa stina till felicia sent ikväll så vi tar oss en liten trip, dunkar musik och försöker sladda lite inne i vännäs centrum och är allmänt störiga och taggade på att köra bil, men så ser vi MITT PÅ VÄGEN går ett gäng på typ 10 st gravt utvecklingsstörda fjortistjejer- och killar och leker? det är fan det VÄRSTA jag vet!! folk som inte har något som helst jävla vett och inte ens kan ta på sig en R-E-F-L-E-X!! VISST om du går inne i djupaste björnskogen men inte mitt på en jävla VÄG. en VÄG!!!!!!!
jag och emelie ser iallafall vargflocken och undrar VAD I HELVETE som är där på vägen längre fram? slår på helljuset - uppfattar situationen. UNGAR!!!! men det värsta är inte att det är renodlade fjortisar, eller att dom varken har mössa eller vantar på sig - det värsta är att dom inte FLYTTAR PÅ SIG, jävla pundare!!!!! här behöver UPPFOSTRAS! så jag och emelie fortsätter köra rätt mot dom i typ 50 och ba blåååser på tutan för att få lite eld i dom stelfrusna arslena. hahhahahh, alla har hunnit över på vänster sida av vägen utom en tjej som ba HIIHIIHIHH ställer sig på mittsträcken och kryper ihop som om hon vore rolig. skulle fan ha svängt lite åt vänster och gett henne ett härligt liv i rullstol som tack för underhållningen. trodde fan jag skulle skratta ihjäl mig åt dom jävla snorungarna, vilka jävla idioter..

när vi släppt av stina vänder vi och kör samma väg hem igen i HOPP om att unGDoMarNa fortfarande går på vägen.. så RÄTT vi hade, där går dom fast nu halvt på trottoaren brevid vägen och några på andra sidan vägen, nu JÄVLAR tänker vi. inget lär dom sig! så jag laddar med plattan i mattan, emelie förbereder sig för strid.. jag lägger mig på tutan, emelie öppnar dörren och just som vi blåser förbi vrålar vi VIIIILL NIIII DDÖÖÖÖÖ UNGJÄVLAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!! hhahahahahah har aldrig skrattat så gott i hela mitt liv. fick verkligen få ut lite tourettes på ett härligt sätt, dom blev så jävla rädda hahha. så nu hoppas jag att dom LÄRT SIG EN LÄXA!

§ 1 i lisas vett och etikett: OM DU SKALL GÅ UTE I NATTA, TA PÅ DIG EN REFLEX OCH GÅ INT MITT PÅ VÄGA

sådärja, där har ni dagens visdomsord från lilla meiiijjjjj

Kommentarer
Postat av: ella

hahahahahahahahhhaahahha

2009-12-28 @ 12:01:10
Postat av: emser

hahahah alltså jag höll fan på att bli PÅKÖRD i vännäs i söndags!!!!! nån jävlel körde fan SJUTTIO på trettio-väg.



och ja, vi hade reflex osv. hade fan velat stalka bilen och drop-kicka chauffören i huvudeet

2009-12-30 @ 10:21:42

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0