båt-pizza

igår var min käraste bror på besök och därför, dagen till ära beställde vi pizza. skräpmat i all sin ära men jag var faktiskt inte särskilt sugen med tanke på att jag åt frisco förra lördagen, frisco i måndags och frisco i fredags. feeeeeet. men i alla fall så beställde jag en "båt-pizza 1" med massa gosaker på, och för den som inte vet vad en båt-pizza är så är det så att den SKA vara halvt inbakt, typ som en carlzone fast ändå inte. men när jag fick min pizza höll jag fullkomligen på att skratta ihjäl mig, inte fan var den här pizzan halvt inbakt.. NEJ! vi kunde inte riktigt sätta ord på vad den såg ut som förrän min fader klev in i rummet.
"Åh, det där ser ju ut som en jätte-vagina"

se och lär mina kära vänner, en fidie med sås på. för övrigt åt jag upp den med hull och hår (hahahahhaha), och den var SMARR.

dagens skratt nr2 blev när jag kollade genom bilderna på kameran som papz och sib hade tagit på tapeter och golv till la casa på bk4. men se på fan vad jag hittade på sista bilden

här trodde jag att det bara var fjortisar som sprang runt och tog kort på sig själva, men tydligen så gör min pappa det med! skrattar ihjäl mig, undra vad han tänkte när han tog bilden??.  en ny visningsbild på msn kanske, hahahahhahahahah roligpappa_50

Kommentarer
Postat av: lissi

undra vart turkarna på tre kronor har lärt sig att göra pizzafittor

2009-02-01 @ 19:06:40
Postat av: evelina

jag är ledsen att göra dig besviken syster, men det var jag som tog bilden.

2009-02-02 @ 10:14:28
URL: http://sambomedvictor.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAHA! jag döööööör! :D de du skriver är så roligt också!

2009-02-03 @ 16:31:46
URL: http://jeia.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAHA! jag döööööör! :D de du skriver är så roligt också!

2009-02-03 @ 16:31:51
URL: http://jeia.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0